Sonntag, 19. Dezember 2010

High Lights Fashion Shows 2010 part 1

There are so many beautful and exiting things happend in this year but also a lot of bad things or sad ones. Like in every kind of year. Now we start with the reviews to the year and I start with my personal High Lights from fashion shows.

In jedem Jahr gibt es eine Menge wunderschöner und aufregender Momentan aber auch eine Menge Schlechte oder Trauriger. Wie in jedem Jahr. Jetzt werden wir unseren Rückblick nieder schreiben, damit fange ich an, nämlich mit den Modeshows dieses Jahr, meine persönlichen Lieblinge.

Galliano, one of the most artically and beautiful shows I have ever seen.
Eine der künstlerischsten und schönesten Shows, die ich je gesehen habe
_____________________________________________________________
Chanel, the dresses were really pretty. A lot feathers a lot of glitter but in a very chic way very french very elegant. I don't think that it was a so special show for Chanel but I always like them to do stuff like that.

Wunderschöne Kleider, viele Federn, Glitzer...aber dennoch in einer eleganten chicen und französischen Art und Weise. Dennoch eine sehr typische Show, keine riesen Sache für das Label selber, aber ich sehe immer wieder gerne die Art von Chanel
________________________________________________
Jean - Paul Gaultier crazy but beautiful as always. I love his creations and his work. This bag is my little High Light
Ausgeflippte Dinge, aber immer wunderschön. Ich liebe seine Kreationen. Diese Tasche war mein persönliches High Light.
__________________________________________
The Kenzo Show. The clothers were like flying and the atmosphere was like an high society circus
Fliegende Kleider und eine Atmosphäre wie im High Society Zirkus
________________________________
Other High lights during the weeks








Thanks for reading. You could also tell me your opinion.
Thanks
yours Alina

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen